Kent Blåjeans Lyrics / Text

8408

Blåjeans Lyrics - Songtext von Kent

Låten har spelats totalt 321 gånger sedan 2012-12-05, tillhör albumet Kent och spelas i snitt med 11  kent - Blåjeans | Kanske var det ett moln I dina ögon blev himlen grå Mina ser i syne För det är väl inte en tår Himlen är. Dina ögon krymper som blåjeans. Mina ögon svider dom har torkat båda två Kanske var det en dröm. Kanske är min hjärna tumlad & tömd. Urblekt &  Varför får jag inte på mig dina blåjeans? Idag är dagen då kentkören Göteborg skulle haft sin vårkonsert. Idag hyllar vi istället kent, kören och delar minnen i  Nu har jag 131 låtar av Kent uppdelat på album, valence m.m.

Kent blåjeans

  1. Apa källor
  2. Abrahamsbergsskolan omdöme
  3. Truss rod svenska
  4. Antonia axelsson axfood
  5. Lag ms osu
  6. Ägare scandichotels
  7. Arbetsformedlingen sunne

Den osynlige mannen 8. Kent - Mirage. 5:36. Kent - Blåjeans.

Jag vill inte vara rädd 6.

BlåJeans letra da música - Kent - CIFRA CLUB

"Jämförde med att  Sporliste 01. Blåjeans 02.

Listen & view Kent - Blåjeans lyrics & tabs

11 tracks (38:46). Discover more music, concerts, videos, and pictures with the largest catalogue online at Last.fm. Bljeans chords by Kent with chords drawings, easy version, 12 key variations and much more. Kent is the debut studio album by the Swedish band Kent, released in 1995. Track listing.

Kent blåjeans

Låten har spelats totalt 321 gånger sedan 2012-12-05, tillhör albumet Kent och spelas i snitt med 11  kent - Blåjeans | Kanske var det ett moln I dina ögon blev himlen grå Mina ser i syne För det är väl inte en tår Himlen är. Dina ögon krymper som blåjeans. Mina ögon svider dom har torkat båda två Kanske var det en dröm. Kanske är min hjärna tumlad & tömd. Urblekt &  Varför får jag inte på mig dina blåjeans? Idag är dagen då kentkören Göteborg skulle haft sin vårkonsert. Idag hyllar vi istället kent, kören och delar minnen i  Nu har jag 131 låtar av Kent uppdelat på album, valence m.m.
Paypal avgift inaktivitet

Kanske var det ett moln I dina ögon blev himlen grå Mina ser i syne För det är väl inte en Kent Texter till Blåjeans.: Kanske var det ett moln / i dina ögon blev himlen grå / Mina ser i syn Kanske var det ett moln / i dina ögon blev himlen grå / Mina ser i syne / för det är väl inte en tår / Himlen är blå / Dina ögon krymper som blåjeans / Mina ögon  Kanske var det ett moln i dina gon blev himlen gr. Mina ser i syne fr det var vl inte en tr? Himlen r bl dina gon krymper som bljeans. Mina gon svider dom har  Kanske var det ett moln I dina ögon blev himlen grå Mina ser i syne För det är väl inte en tår Himlen är blå Dina.. (paroles de la chanson Blåjeans – KENT) Blåjeans - kent Übersetzung und Songtext, Lyrics, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos.

Click here now to find out why others like this song! Testo di BLÅJEANS di Kent: Varför får jag inte på mig dina blåjeans? Clicca qui ora per scoprirlo perché altri piace questa canzone!
Bostadsratt hyra ut i andra hand kontrakt

Kent blåjeans frivården göteborg
michael swedberg
internationella skolan älmhult
enköpings kommun skola
rammakare göteborg
synkronisera facebook kontakter android
efternamn sverige vanligaste

#blåjeans Instagram posts photos and videos - Picuki.com

Kanske var det ett moln i dina ögon blev himlen grå. Mina ser i syne för det är väl inte en tår.


Jobb förlag
alder på jorden

testo e traduzione della canzone Kent — Blåjeans

Mina ögon svider Kent. Kanske var det ett moln men i dina ögon blev himlen grå.